Udnyt vores ressourcer og tilgængelighed. Vi yder produkt support og vejledning til alle vores kunder, samt vores kunders kunder. Vi står altid til rådighed og hjælper gerne med at guide dig, så du får mest muligt ud af vores produkter.
Alle forhandlere får en produktintroduktion samt tildelt markedsføringsmateriale, for at klæde dig på bedst muligt. Vi yder teknisk support, samt kunde – og salgsrelateret support på telefon og mail.
Mail: kontakt@soundliving.dk
Adresse: Unionsvej 15, 4600 Køge
CVR: 38678590
Ofte stillede spørgsmål
Vores højtaler med powerbank er udviklet med stereolyd. Højtaleren sender primært lyd ud af den ene side, udover den lyd som sendes ud af kabinettet. Designet syner at højtaleren spiller 360 grader, men den spiller stereolyd, og du skal derfor være opmærksom på at placere den rigtigt for at få mest muligt ud af lyden.
Det kan ske, at din højtaler ikke vil danne par eller søge efter enheder. Hvis der er tale om vores (soundliving højtaler med powerbank) skal du slukke enhed og højtaler. Tænd igen højtaler, men denne gang hold tænd knappen inde, indtil højtaleren afspiller lyden “connecting”. Det hjælper i de fleste tilfælde, at afbryde forbindelsen og tænde/slukke enhed og højtaler, for herefter at danne par forfra.
Hvis du oplever at højtaleren ikke vil lyse/ spille musik eller begge dele, kan årsagen være, at højtaleren har lavt batteriniveau. Sluk højtaleren, afbryd forbindelsen og lad den fuldt op. I de fleste tilfælde vil de også hjælpe at resette (tænd/sluk) højtaleren og danne par forfra.
For at få mest muligt ud af dine magnetiske kabler, anbefaler vi at du køber et kabel til hver af dine enheder, og de steder hvor du typisk vil oplade. F.eks. i bilen, på kontoret, i stuen, køkkenet osv. Vi anbefaler at du lader magneten blive siddende for at optimere holdbarheden.
Det er muligt at købe et nyt silikone cover i en anden farver. Du kan nemt selv skifte silikone coveret og derved tilpasse farven efter årstid eller indretning. Find din nærmeste forhandler, og se hvilke farver der tilgængelige.
For at gøre brug af din produktgaranti, bedes du tydeligt angive reklamationsårsag/defekt samt vedlægge din købskvittering. Det er både muligt at bytte produkterne i din fysiske butik, online på webshop eller her hos os.