Udnyt vores ressourcer og tilgængelighed. Vi yder produkt support og vejledning til alle vores kunder, samt vores kunders kunder. Vi står altid til rådighed og hjælper gerne med at guide dig, så du får mest muligt ud af vores produkter. 

Alle forhandlere f√•r en produktintroduktion samt tildelt markedsf√łringsmateriale, for at kl√¶de dig p√• bedst muligt. Vi yder teknisk support, samt kunde ‚Äď og salgsrelateret support p√• telefon og mail.

Mail: kontakt@soundliving.dk

Adresse:¬†Unionsvej 15, 4600 K√łge
CVR:  38678590 

Ofte stillede sp√łrgsm√•l

H√łjtaler med powerbank, spiller kun ud fra en side?

Vores h√łjtaler med powerbank er udviklet med stereolyd. H√łjtaleren sender prim√¶rt lyd ud af den ene side, udover den lyd som sendes ud af kabinettet. Designet syner at h√łjtaleren spiller 360 grader, men den spiller stereolyd, og du skal derfor v√¶re opm√¶rksom p√• at placere den rigtigt for at f√• mest muligt ud af lyden.

Min h√łjtaler vil ikke danne par med min smartphone/computer?

Det kan ske, at din h√łjtaler ikke vil danne par eller s√łge efter enheder. Hvis der er tale om vores (soundliving h√łjtaler med powerbank) skal du slukke enhed og h√łjtaler. T√¶nd igen h√łjtaler, men denne gang hold t√¶nd knappen inde, indtil h√łjtaleren afspiller lyden ‚Äúconnecting‚ÄĚ. Det hj√¶lper i de fleste tilf√¶lde, at afbryde forbindelsen og t√¶nde/slukke enhed og h√łjtaler, for herefter at danne par forfra.

Nordic light h√łjtaler, vil hverken lyse eller spille musik?

Hvis du oplever at h√łjtaleren ikke vil lyse/ spille musik eller begge dele, kan √•rsagen v√¶re, at h√łjtaleren har lavt batteriniveau. Sluk h√łjtaleren, afbryd forbindelsen og lad den fuldt op. I de fleste tilf√¶lde vil de ogs√• hj√¶lpe at resette (t√¶nd/sluk) h√łjtaleren og danne par forfra.

Hvor mange magnetiske smartphone kabler skal jeg k√łbe?

For at f√• mest muligt ud af dine magnetiske kabler, anbefaler vi at du k√łber et kabel til hver af dine enheder, og de steder hvor du typisk vil oplade. F.eks. i bilen, p√• kontoret, i stuen, k√łkkenet osv. Vi anbefaler at du lader magneten blive siddende for at optimere holdbarheden.

Er det muligt at skifte farve p√• min h√łjtaler?

Det er muligt at k√łbe et nyt silikone cover i en anden farver. Du kan nemt selv skifte silikone coveret og derved tilpasse farven efter √•rstid eller indretning. Find din n√¶rmeste forhandler, og se hvilke farver der tilg√¶ngelige.

Hvordan anvender jeg produktgarantien?

For at g√łre brug af din produktgaranti, bedes du tydeligt angive reklamations√•rsag/defekt samt vedl√¶gge din k√łbskvittering. Det er b√•de muligt at bytte produkterne i din fysiske butik, online p√• webshop eller her hos os.

Vores forhandlere

Bliv forhandler 

For at blive forhandler skal du kontakte vores distribut√łr Tourgear Aps p√• mail eller telefon¬†

Tlf: 72 30 10 16
Mail: info@tourgear.dk

Service & Garanti

Akkurat som vores produkter giver dig nydelse udover forventning, stiller vi 2 √•rs garanti p√• alle vores produkter. Garantien p√• dit Soundliving produkt d√¶kker alle materielle og tekniske defekter i to √•r. For at g√łre brug af din garanti, hvad end det er¬†online webshop eller en fysiskbutik, kr√¶ves en reklamations√•rsag samt at du vedl√¶gger kvitteringen fra den forretning, hvor du har k√łbt produktet.

Serviceforesp√łrgsler

Vi yder support til alle dine serviceforesp√łrgsler. N√•r du k√łber et Soundliving produkt, f√•r du nem adgang til support. Gennem vores omfattende forhandlernetv√¶rk, kan du f√• hj√¶lp og vejledning til k√łb af produkter, installation og produktmanualer. Vi st√•r altid til r√•dighed, for at sikre dig den bedst mulige vejledning og hj√¶lp. Vi besvarer alle former for sp√łrgsm√•l og foresp√łrgsler inden for 24 timer. √ėnsker du derimod at f√• fysisk support, kan du nedenfor finde den forhandler der ligger dig n√¶rmest.