Serviceforespørgsler
Vi yder support til alle dine serviceforespørgsler. Når du køber et Soundliving produkt, får du nem adgang til support. Gennem vores omfattende forhandlernetværk, kan du få hjælp og vejledning til køb af produkter, installation og produktmanualer. Vi står altid til rådighed, for at sikre dig den bedst mulige vejledning og hjælp. Vi besvarer alle former for spørgsmål og forespørgsler inden for 24 timer. Ønsker du derimod at få fysisk support, kan du nedenfor finde den forhandler der ligger dig nærmest.

Service & Garanti
Akkurat som vores produkter giver dig nydelse udover forventning, stiller vi 2 års garanti på alle vores produkter. Garantien på dit Soundliving produkt dækker alle materielle og tekniske defekter i to år. For at gøre brug af din garanti, hvad end det er online webshop eller en fysiskbutik, kræves en reklamationsårsag samt at du vedlægger kvitteringen fra den forretning, hvor du har købt produktet.

Ofte stillede spørgsmål – FAQ
Her kan du få svar på nogle af de mest stillede spørgsmål

-Min Soundliving – Højtaler med powerbank, spiller kun ud fra en side?
Vores højtaler med powerbank er udviklet med stereolyd. Højtaleren sender primært lyd ud af den ene side, udover den lyd som sendes ud af kabinettet. Designet syner at højtaleren spiller 360 grader, men den spiller stereolyd, og du skal derfor være opmærksom på at placere den rigtigt for at få mest muligt ud af lyden.

-Min højtaler vil ikke danne par med min smartphone/computer?
Det kan ske, at din højtaler ikke vil danne par eller søge efter enheder. Hvis der er tale om vores (soundliving højtaler med powerbank) skal du slukke enhed og højtaler. Tænd igen højtaler, men denne gang hold tænd knappen inde, indtil højtaleren afspiller lyden “connecting”. Det hjælper i de fleste tilfælde, at afbryde forbindelsen og tænde/slukke enhed og højtaler, for herefter at danne par forfra.

-Min Soundliving – Nordic light højtaler, vil hverken lyse eller spille musik?
Hvis du oplever at højtaleren ikke vil lyse/ spille musik eller begge dele, kan årsagen være, at højtaleren har lavt batteriniveau. Sluk højtaleren, afbryd forbindelsen og lad den fuldt op. I de fleste tilfælde vil de også hjælpe at resette (tænd/sluk) højtaleren og danne par forfra.

-Hvor mange magnetiske smartphone kabler skal jeg købe?
For at få mest muligt ud af dine magnetiske kabler, anbefaler vi at du køber et kabel til hver af dine enheder, og de steder hvor du typisk vil oplade. F.eks. i bilen, på kontoret, i stuen, køkkenet osv. Vi anbefaler at du lader magneten blive siddende for at optimere holdbarheden.

-Er det muligt at skifte farve på min højtaler?
Det er muligt at købe et nyt silikone cover i en anden farver. Du kan nemt selv skifte silikone coveret og derved tilpasse farven efter årstid eller indretning. Find din nærmeste forhandler, og se hvilke farver der tilgængelige.

-Hvordan anvender jeg produktgarantien?
For at gøre brug af din produktgaranti, bedes du tydeligt angive reklamationsårsag/defekt samt vedlægge din købskvittering. Det er både muligt at bytte produkterne i din fysiske butik, online på webshop eller her hos os.

 

Har du andre spørgsmål?

Vi har valgt TOURGEAR Nordic ApS, som eksklusiv distributør. Kontakt dem for nærmere information, eller hvis de ønsker at blive forhandler.

 

TOURGEAR Nordic ApS

Unionsvej 15

4600 Køge

http://www.tourgear.dk/kontakt

info@tourgear.dk

Tlf. 7230 1016